متن نگار

گزارش مشکلات پرداخت درون‌برنامه‌ای

31 شهریور 1399 11:17 ق.ظ

گزارش مشکلات پرداخت درون‌برنامه‌ای

سامانه گزارش مشکلات پرداخت‌درون‌برنامه‌ای برای گزارش مشکلات پرداخت از طریق مارکت‌های کافه‌بازار، مایکت، ایران‌اپس و چارخونه به آدرس زیر می‌باشد:

https://matnnegaran.ir/help/inappbilling/

دوستان عزیزی که تاکنون اقدام به پرداخت از طریق مارکت‌های فوق داشته اند و ارتقا به سطح طلایی برایشان انجام نشده بود لطفا از طریق آدرس فوق گزارش خود را ثبت کنند.

نکات مهم:

1. لطفا شناسه کاربری و شماره تماس خود را به طور دقیق ثبت کنید تا امکان بررسی و پیگیری فراهم شود.

2. برای پیگیری لازم است که توکن خرید خود از مارکت مربوطه را نیز ثبت کنید که برای دریافت این توکن بایستی به ترتیب زیر عمل کنید:

   کافه بازار: به بخش "بازار من" رفته و وارد قسمت "حساب کاربری" شوید و در پایین صفحه وارد "تراکنش ها" شوید. حالا میتوانید توکن خرید را کپی کنید.

   مایکت: از کشوی کناری مایکت گزینه "برنامه های من" را انتخاب کرده و وارد قسمت "تراکنش ها" شوید. حالا میتوانید توکن خرید را کپی کنید.

   چارخونه: از کشوی کناری چارخونه روی نام کاربری تان کلیک کنید تا وارد قسمت "پروفایل من" شده و سپس وارد قسمت "تراکنش ها" شوید. حالا میتوانید توکن خرید را کپی کنید.

   ایران‌اپس: از کشوی کناری چارخونه روی گزینه "برنامه های من" کلیک کنید و سپس وارد قسمت "خریدها" شوید. حالا میتوانید توکن خرید را کپی کنید.