گزارش مشکلات پرداخت درونبرنامهای
سامانه گزارش مشکلات پرداختدرونبرنامهای برای گزارش مشکلات پرداخت از طریق مارکتهای کافهبازار، مایکت، ایراناپس و چارخونه به آدرس زیر میباشد:
https://matnnegaran.ir/help/inappbilling/
دوستان عزیزی که تاکنون اقدام به پرداخت از طریق مارکتهای فوق داشته اند و ارتقا به سطح طلایی برایشان انجام نشده بود لطفا از طریق آدرس فوق گزارش خود را ثبت کنند.
نکات مهم:
1. لطفا شناسه کاربری و شماره تماس خود را به طور دقیق ثبت کنید تا امکان بررسی و پیگیری فراهم شود.
2. برای پیگیری لازم است که توکن خرید خود از مارکت مربوطه را نیز ثبت کنید که برای دریافت این توکن بایستی به ترتیب زیر عمل کنید:
کافه بازار: به بخش "بازار من" رفته و وارد قسمت "حساب کاربری" شوید و در پایین صفحه وارد "تراکنش ها" شوید. حالا میتوانید توکن خرید را کپی کنید.
مایکت: از کشوی کناری مایکت گزینه "برنامه های من" را انتخاب کرده و وارد قسمت "تراکنش ها" شوید. حالا میتوانید توکن خرید را کپی کنید.
چارخونه: از کشوی کناری چارخونه روی نام کاربری تان کلیک کنید تا وارد قسمت "پروفایل من" شده و سپس وارد قسمت "تراکنش ها" شوید. حالا میتوانید توکن خرید را کپی کنید.
ایراناپس: از کشوی کناری چارخونه روی گزینه "برنامه های من" کلیک کنید و سپس وارد قسمت "خریدها" شوید. حالا میتوانید توکن خرید را کپی کنید.